Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
|
Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?2020-02-18 11:47:34Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa. |
|
Marketing social media2022-03-21 13:10:55Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingiem. |
|
Szkolenia z komunikacji interpersonalnej - czy warto?2021-08-09 10:52:33Komunikacja interpersonalna to umiejętność, którą każdy posiada rozwiniętą w różnym stopniu. Jest to jedna z kluczowych umiejętności miękkich w obszarze życia zawodowego praktycznie każdej osoby, niezależnie od wykonywanej pracy. |
|
3 rzeczy, których nie wiedziałeś o marketingu w sieci2020-10-19 10:03:41Obecność w sieci staje się powoli podstawą funkcjonowania wielu firm - własna strona internetowa to nie tylko wizytówka, ale coraz częściej główny element strategii marketingowej. |
|
Lubię to, czyli szkolenie z social media2016-01-25 11:37:54Lubimy tak zaczynać sezon szkoleń otwartych. Pierwszym zaplanowanym i zrealizowanym w 2016 roku przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa szkoleniem otwartym był warsztat "Social Media w Marketingu" prowadzony przez trenera praktyka Pana Marcina Kozioła. |
|
Landing page - klucz do skutecznej kampanii Twojego szkolenia2013-11-05 14:44:22Przygotowując się do prowadzenia kampanii reklamowej w internecie, posiadanie strony internetowej już nie wystarcza. |
|
Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych2024-02-21 14:11:14W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie. |
|
Jak zwiększyć zaangażowanie na Instagramie? Praktyczne wskazówki dla przedsiębiorców2024-02-20 14:35:51W dobie cyfrowej transformacji, media społecznościowe stały się nie tylko przestrzenią do dzielenia się osobistymi doświadczeniami, ale również potężnym narzędziem dla przedsiębiorstw, pozwalającym na budowanie marki, angażowanie się z klientami i promowanie produktów czy usług. |
|
Rozwój Kompetencji w E-marketingu: 7 Podstawowych Pojęć2023-10-20 15:13:01E-marketing, znany również jako marketing internetowy, stanowi integralną część strategii marketingowej dla wielu firm i organizacji w dzisiejszym świecie zdominowanym przez internet. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenie media społecznościowe
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.